מרכז המידע

 טיפים, הדרכות והבלוג שלי…

אז מה היה לנו השנה?

הקורונה חוגגת

שאלה בעייתית קצת, ותלוי את מי שואלים למרות שבואו, אנחנו יודעים איך נראתה השנה שלנו, ואיך נאמר בעדינות – היא הייתה מאתגרת. במיוחד החצי השני שלה (אתם מאמינים שאנחנו כבר חצי שנה בתוך הקורונה?).

אבל אנחנו צעד וחצי משנה חדשה,ונכון שאנחנו יכולים לקוות ולהתפלל שהיא תהיה מוצלחת יותר.אבל אנחנו יכולים גם לעשות משהו בעניין.

בואו נשאל את עצמנו –מה לקחנו מהשנה הזו שמסתיימת עכשיו? אילו דברים חיוביים אנחנו יכולים ללמוד מהאתגרים שצלחנו?

איך גדלנו והשתפרנו כתוצאה מההתמודדויות שדי נכפו עלינו אבל אילצו אותנו להיות יצירתיים ומקוריים?ואיך אנחנו יכולים לקחת את כל הדברים שלמדנו וחידשנו ועשינו והפתענו- את עצמנו בעיקר- ולהשתמש בהם כדי להפוך את השנה הקרובה לטובה יותר עבורנו, למוצלחת יותר מבחינה עסקית. למדויקת יותר מבחינה אישית.

בשנה הזו נפרדתי מחברויות שכבר היו פחות מדויקות עבורי נפרדתי מלקוחות שלא לקחו מספיק אחריות על העסק והחיים שלהם פיתחתי קורסים חדשים שעוד מעט תשמעו עליהם למדתי להניח את עצמי ואת המצפן הפנימי שלי במרכז למדתי לאהוב ולקבל יותר למדתי שבכל חיסרון יש יתרון והשאלה היא איך אני מכוונת לראות ולהגיב ובעיקר בעיקר הקשבתי לעצמי לנכון והמדויק עבורי.

מאחלת לכולנו שנה שנראה בה רק את הטוב ושנצליח לקחת את הטוב הזה ולהשתמש בוכדי להגשים את עצמנו ולא לשכוח ליהנות מהדרך!!!שנה טובה, מתוקה, בריאה ויצירתית.

עצמאים תמיד לומדים, אני מזמינה אתכם לסדנאות, קורסים והרצאות או ייעוץ  אסטרטגי אישי למי ששואף להמריא בעולם העסקים.

דילוג לתוכן