מרכז המידע

 טיפים, הדרכות והבלוג שלי…

משבר אמון פנימי

כל בלבול הוא תחילתו של ליבלוב

איך לצאת ממשבר מה הופך אנשים מסוימים למצליחים? אין לכך תשובה חד-משמעית וחותכת אחת. מחד, המצליחנים הם בדיוק כמונו: התחילו מ"כלום", עברו תהפוכות, ניסו דרכים שונות, חוו עליות וירידות ו…הצליחו!!! כלומר, גם אני יכול.ה לעשות את זה! מאידך, אנחנו מתיישבים לתכנן לעצמנו מסלול פעולות ותכנית עבודה ו…. חווים נפילה. משהו לא מצליח. לא עובד. תסכול.

מה עושים? אפשר להיכנע לבאסה ולייאוש, להוריד ציפיות, "להשלים עם המצב", לעבור למוֹד הישרדות, אפילו לסגור את העסק… טווח האפשרויות רחב!

כיועצת עסקית מצליחה שצברה ניסיון רב גם כבעלת עסק וגם כמלוַות עסקים ברגעי משבר, ועוזרת להם איך לצאת ממשבר, אני בוחרת להתייחס לאפשרות לקום ממשבר ולהמשיך הלאה. דווקא ברגעים שבהם הקרקע רועדת לנו מתחת לרגליים ומטשטשת לנו את הראייה והבהירות לגבי מי אנחנו ואילו דברים נפלאים בנינו עד כה – זה בדיוק הזמן המתאים לטפל במשבר האֵמון הפנימי הזה.

קחו את עצמכם לקפה ליד הים, לפינה שקטה בטבע או לכל מקום אחר שיאפשר לכם שקט והקשבה לעצמכם. נשמו עמוק. רשמו לעצמכם על דף מהם היתרונות היחסיים שלכם, מאילו ערכים מוספים נהנים הלקוחות שלכם. הציצו במילות תודה ופרגון ששלחו לכם לקוחות מרוצים, היזכרו בפרויקטים מצוינים שעשיתם, בדרייב שלכם ובעוצמות שהובילו אתכם מראש לצאת לדרך העסקית שבה בחרתם!!

הקרקע תתייצב. התשובות יגיעו. ההרגשה תשתפר. כיווני מחשבה חדשים ייפתחו. תובנות יעלו.והכי חשוב: תוכלו לראות את הרגע הזה בדיוק כמו שהוא: רגע חולף בתוך רצף של עשייה שמאפשר ללמוד, להתקדם ולנצוץ בצבעים האמיתיים שלנו. לשם תכננו להגיע והיעד לא השתנה! כאשר האמונה בהצלחה שלכם תמלא לכם שוב את הלב והנשמה, תדעו שהמטוטלת התאזנה. עתה תוכלו להתפנות באופן שקול וממקום בטוח לבניית הצעדים המעשיים הבאים שיעלו אתכם חזרה למסלול ההצלחה.

כתבו עליי

עצמאים תמיד לומדים, אני מזמינה אתכם לסדנאות, קורסים והרצאות או ייעוץ  אסטרטגי אישי למי ששואף להמריא בעולם העסקים.

דילוג לתוכן