מרכז המידע

 טיפים, הדרכות והבלוג שלי…

מה אני הכי אוהב לעשות?

הנוסחה למציאת הבידול העסקי שלי

מה אני הכי אוהב לעשות?

מה גורם לי שמחה בעסק שלי?

מה מרגש אותי?

זאת הדרך הקצרה ביותר לחבר אותנו ללב העמוק של הרצונות והתשוקות שלנו. שאלות שמעיפות את האבק ומחזירות את ריח הרעננות והפריחה למה שהכי כיף לנו לעשות. יותר מזה: הן נותנות לנו ביד את מפתח הקסמים להצלחה שלנו.

אל תטעו!! אין כאן כוונה רוחנית או רוחניקית. המשוואה פשוטה מאוד:

ה"שמח" שלי בעשייה העסקית = הגשמה אישית = עוד לקוחות = הצלחה כלכלית = חשבון בנק שמח!

ליוויתי עשרות עסקים בהקמה/ חדשים/ ותיקים, ואני חייבת להודות: הנוסחה הזאת אף פעם לא מאכזבת!!! השפע בעסק מגיע רק ממקום של חיבור נכון ומדויק לעצמנו. משם צומח ועולה המוניטין הטוב, ובדיוק מאותו מקום לא מאחרת להגיע הפריצה האישית והעסקית הגדולה שלנו!

ועוד נקודה חשובה למחשבה:

ה"שמח" של רון הוא לא ה"שמח" של הילה ולא ה"שמח" של גלית וברור שלא של דורית או ירון… עם כל אחד מחמשת האדריכלים שליוויתי בנינו תפריט עסקי אישי המותאם רק לו – כי נכון, אדריכלות היא אדריכלות – אבל מה, לכל אדריכלית או אדריכל הנישה שלו, האָס שלו… שם טמון האוצר!

ואגב, הנישה המשמחת-מאוד הזאת היא-היא הבידול והייחוד שלכם, והיא זו שתזמן את הלקוחות המדויקים לכם שיקבלו מכם המון המון ערך, ימליצו לאחרים (דומים) וכך הלאה…

ככה פשוט: עד שלא נחפור ונזהה בעומק את הדבר המיוחד והקסום הזה, נתקשה לבנות תשתית שיווקית מתאימה או להתקדם לגדילה משמעותית בעסק!

ממש בימים אלה, רגע לפני השנה החדשה, תנו ליטוף של צמיחה לעצמכם ולעסק שלכם.

קחו את עצמכם לאיזו פינה מוצלת וקרירה בטבע, בית קפה פינתי שקט או חדר שנותן לכם השראה, וענו לעצמכם עם יד על הלב (ביד השנייה תכתבו)…

מה אני הכי אוהבת לעשות?

איזה עשייה גורמת לי להתעורר בבוקר עם שמחה בלב?

מה מקפיץ לי בלב את הציפור הקטנה הזאת?

אני בטוחה שתופתעו מהתוצאות.

עצמאים תמיד לומדים, אני מזמינה אתכם לסדנאות, קורסים והרצאות או ייעוץ  אסטרטגי אישי למי ששואף להמריא בעולם העסקים.

דילוג לתוכן